Jos haluat tehdä verkosta paremman paikan meille kaikille, aloita tekemällä lomakkeistasi suorastaan riemu täyttää. Hyvien lomakkeiden tekeminen ei ole vaikeaa, mutta sitä tylsää teoriaa hyvien lomakkeiden suunnittelu on.
Asiakkaani tekevät hienoja juttuja. Alta löydät esimerkkejä sivustoista joiden tekemisessä olen saanut olla mukana, ja joista olen ylpeä.
Näihin artikkeleihin olen koonnut asioita, mitä olisin itse halunnut tietää kun aloin tekemään internetsivuja 1998. Vuosien saatossa moni asia on kirkastunut ja useat myytit murtuneet. Enjoy!
Jos haluat tehdä verkosta paremman paikan meille kaikille, aloita tekemällä lomakkeistasi suorastaan riemu täyttää. Hyvien lomakkeiden tekeminen ei ole vaikeaa, mutta sitä tylsää teoriaa hyvien lomakkeiden suunnittelu on.
Kun vierailija tulee aloitussivullesi, mikä on se toimenpide jonka toivot käyttäjäsi tekevän? Haluatko vahvistaa brandiasi? Haluatko jotain sellaista vuorovaikutusta asiakkaidesi kanssa, joka johtaa lisämyyntiin?
Suomi tunnetaan maana, jossa teknologia ja innovaatiot kukoistavat, valitettavasti markkinointiosaaminen tai pikemminkin sen puute hidastaa Suomen kasvua. Kysymys kuuluukin: mistä johtuu suomalaisten heikko markkinointiosaaminen?
Ainoa asia joka estää asiakasta ostamasta, on se, ettei asiakas vielä täysin luota sinuun eikä ole siksi valmis vielä ostamaan sinulta. Sinun tehtäväsi on asiakkaan luottamuksen ansaitseminen ja siihen on vain yksi työväline – sanat!
Kirjoitan joka päivä ja törmään tyhjän paperin syndroomaan jos en sentään päivittäin, niin monta kertaa viikossa! Et ole todellakaan yksin!
Haluat varmasti kerätä enemmän kävijöitä sivustollesi ja herättää heidän kiinnostuksensa juuri sinun tuotetta tai palvelua kohtaan? Kiireisessä digitaalisessa maailmassa hakukoneoptimoinnilla on avainrooli tämän menestyksen saavuttamisessa.
Vuosien varrella olen huomannut, että yleisin myynnin este on yrityksen kommunikaatio. Viestimme epäselvästi, emmekä auta käyttäjää voittamaan luottamusta.
Lisää videoita löydät kanavaltani Youtubesta.